Loki - 03:08 (12-11-2011) Man Steam, wenn du was gesagt hättest dann hätte ich dich mit dem Auto mitgenommen, mit dem Fahrrad sind 200 km doch viel zu weit. Kein Wunder das du Nachts um 3 noch immer nicht angekommen bist. Aber morgen ... ähhhh heute ist ja auch noch ein Tag :]]]
iquana - 20:35 (11-11-2011) Steam bij hoevelaken rechts af...
EBassie - 20:08 (11-11-2011) Steamy! Where the fuck are you?!
Loki - 19:17 (11-11-2011) Whats up Steamy, lost your way? :]]]
EBassie - 17:29 (11-11-2011) Almost ready for the party! :)
Are you guys gonna be on TS? Would be cool. Well, if not, gonna see you on the server anyway
Steamroller - 12:39 (11-11-2011) So ich fange jetzt an abzubauen und mach mich dann so langsam auf den Weg ... Bis nachher ...
Ltd. Dzango - 11:19 (11-11-2011) So guys, just pack my things and start the travell to dordrecht @ 14:00! It will be a funny weekend! But there is still a Problem! Elan is sick and cannot come to the clanmeeting! I will come alone!
Swat-X - 10:39 (11-11-2011) No plans for VIP slots huh... Why am I not surprised?
FlakVader - 17:00 (10-11-2011) I'm looking forward to kill all of u on the server, hehe.
Ltd. Dzango - 10:08 (10-11-2011) Tomorrow is the day! A fantastic weekend is coming! gaming, drinking, smoking stuff and all the other great things! I'm looking forward to the weekend!